شرایط و ضوابط و قوانین فروشگاه اینترنتی دیبارا
استفاده شما از فروشگاه اینترنتی دیبارا و سفارش كالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرايط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:
خرید کالا از فروشگاه اینترنتی دیبارا بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
هر گونه استفاده از محتويات فروشگاه اینترنتی دیبارا فقط با اطلاع قبلی و اجازه کتبی مسئولین فروشگاه اینترنتی دیبارا امکان پذیر می باشد. براى اخذ اجازه کتبی لطفا به يکی از روشهای ذکر شده در بخش "تماس با ما" با ما تماس بگيريد. نقل قول از محتويات فروشگاه اینترنتی دیبارا برای پایگاه ها و وبلاگ های شخصی که منافع غیر تجاری را دنبال می کنند، با ذکر منبع مجاز است.
كاربران هنگام ثبت نام و سفارش كالا ملزم می باشند اطلاعات صحيح كامل را در پایگاه درج کنند. بديهي است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.
فروشگاه اینترنتی دیبارا هيچ گونه مسئوليتي را در مورد کارکرد وبسایت که می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این فروشگاه می باشند (همانند نقص اينترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غيره) نمی پذیرد.
تمام شرایط و خدمات فروشگاه اینترنتی دیبارا برمبنای آخرین سیاستهای این پایگاه شکل گرفته و تغییرات احتمالی این شرایط و خدمات در اخبار پایگاه مندرج می گردد.
ارتباط فروشگاه اینترنتی دیبارا با کاربران فقط از طریق www.dibara.ir برقرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و ...) صورت می پذیرد. دیبارا به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفين غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حريم شخصی کاربران دفاع کند.
 
ارتباط مستقيم با کاربران
فروشگاه اینترنتی دیبارا به دنبال رضايت کامل کاربران گرامی است. اگر به هر دلیلی رضايت از كار ما حاصل نشده، لطفا مراتب را  از طریق بخش تماس با ما ارسال نمایید.
ضمنا کاربران گرامی می توانند در هر زمان كه مايل باشند پرسشهای خود را به يکی از روشهای ذکر شده در بخش تماس با ما برای ما ارسال و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت نمایند.
همچنین لازم به توضیح است که کلیه فعالیت فروشگاه اینترنتی دیبارا و ارائه خدمات توسط آن صرفا از طریق وبسایت آن و پست می باشد و به هیچ عنوان خدمات حضوری و مشاوره ای در دفتر مرکزی آن وجود نخواهد داشت.
 
شرایط و خدمات فروش
از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه اینترنتی دیبارا ، به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند .
فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که کاربر سفارش دهنده آن را در فروشگاه دیبارا درج نموده است.
فروشگاه دیبارا به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و زمان ارسال کالا را تعیین کرده و به اطلاع سفارش دهنده می رساند.
 
خدمات پس از فروش
شرایط خدمات پس از فروش هر کالا در قسمت توضیحات آن ذکر شده است. در صورت عدم ذکر شرایط گارانتی در قسمت توضیحات کالا، این بدان معناست که فروشگاه اینترنتی دیبارا خدمات پس از فروشی برای آن کالا ندارد.
 
ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی
اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وب‌سایت، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین،نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب­‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و دیبارا مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین فروشگاه اینترنتی دیبارا مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست زیرا تولید محتوا و درج اطلاعات محصولات صرفا از منابع تولیدکنندگان مانند وبسایت و کاتالوگ های آنهاست.
درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت­‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه اینترنتی دیبارا در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
فروشگاه اینترنتی دیبارا نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات و ...) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط انجام شود.
 
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. 
فروشگاه اینترنتی دیبارا به مشتریان خود در 7روز هفته و 24ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری را می‌‏دهذ.
 
خسارت در هنگام حمل و نقل
فروشگاه اینترنتی دیبارا همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به شکل ارسال توسط پست جمهوری اسلامی ایران (پست سفارشی) بوده که اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت پست است لذا از مشتریان محترم تقاضا می گردد قبل از تایید دریافت از مامور شرکت پست حتما از سلامت کالا اطمینان حاصل فرمایید.

شرایط بازگشت و عودت کالا 

جلب رضایت مشتریان، همواره یکی از اصلی‌ترین اولویت‏‌های فروشگاه اینترنتی دیبارا بوده است. در این راستا، کلیه محصولات مورد سفارش مشتریان، پیش از ارسال، چندین بار از نظر اصالت، تاریخ مصرف (متناسب با دوره مصرف هر محصول)، سلامت فیزیکی و انطباق محصولات با اعلامیه فروش، مورد بررسی و کنترل قرار می‌گیرند. با این وجود، ممکن است بر اثر حوادث و یا عواملی که در اختیار و تحت کنترل دیبارا نیست، برخی از محصولات در لحظه تحویل با صدمات و یا ایراداتی همراه باشند. در چنین شرایطی، دیبارا امکان بازگشت و تعویض کالاها را به مدت 7 روز از تاریخ تحویل کالا، برای شما مشتریان عزیز فراهم نموده است.

امکان بازگشت کالا برای حالات زیر پیش‌بینی شده است:

 وجود نقص و اشکال در کالا 

در صورت مخدوش بودن پلمب محصول، نداشتن تاریخ مصرف و آسیب‌دیده بودن جعبه اصلی محصول، مورد می‌بایست حداکثر ظرف 24 ساعت از زمان دریافت کالا، به واحد امور مشتریان دیبارا اطلاع داده شود تا پس از بررسی توسط کارشناسان دیبارا و در صورت دارا بودن شرایط بازگشت، هماهنگی‌های لازم جهت ارسال پیک به منظور تحویل گرفتن کالا صورت گیرد. در این حالت، دیبارا مطابق درخواست شما، اقدام به تعویض کالا و یا ابطال سفارش و عودت وجه کالا می‌نماید.  دقت داشته باشید برچسب زدن، نوشتن توضیحات، پاره یا مخدوش کردن جعبه اصلی کالا و استفاده از کالای ناقص، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

مغایرت کالای ارسال شده با کالای مورد سفارش

دیبارا همواره تلاش می‌کند تا اطلاعات و تصاویر موجود در وب‌سایت از نظر اصالت، رنگ و جنس، مطابق نمونه اصلی باشد. در این راستا، اگر محصول خریداری شده دارای مغایرتی با اطلاعات درج شده در وب‌سایت باشد، می‌توانید نسبت به ارجاع کالا اقدام نمایید. چنانچه مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده باشد، مانند رنگ یا مشخصات درج شده بر روی جعبه اصلی کالا، از باز کردن بسته‌بندی آن خودداری نمایید. در این مورد پس از عودت توسط کارشناسان ما بررسی اگر اشتباه از جانب دیبارا باشد هزینه های حمل و عودت جبران در غیر این صورت کلیه هزینه ها بر عهده مشتری است و از مبلغ سفارش کسر خواهد شد. 

انصراف از خرید کالا

در صورتی که پیش از ارسال کالا، از خرید خود منصرف شده‌اید، می‌توانید با واحد امور مشتریان دیبارا تماس بگیرید تا همکاران ما نسبت به لغو سفارش، اقدام نمایند؛ اما چنانچه کالا تحویل شده باشد، حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا (درصورت باز نکردن بسته) می‌توانید سفارش خود را مرجوع نمایید. لازم به ذکر است هزینه‌ بازگرداندن بسته در این حالت بر عهده‌ مشتری است.
در صورت خارج کردن محصول از شکل و ظاهر اولیه، دیبارا مسئولیتی در قبال عودت محصول نخواهد داشت. همچنین، اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. دقت داشته باشید اگر درخواست انصراف، پس از ارسال کالا صورت گرفته باشد، هزینه ارســال از مبـلـغ بازپرداخت، کســر خواهــد گردید.